Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Καλημέρα! Καλή και ευλογημένη εβδομάδα!


 


Καλημέρα φίλοι μου! Καλή εβδομάδα εύχομαι! 

Μετά τον χιονιά είχαμε κάποιες μέρες με ήλιο και μικρή άνοδο της θερμοκρασίας όμως από χτες πάλι συννεφιά και κρύο. Χειμώνας είναι κι έχει κι αυτός την ομορφιά του. Είναι πολύ όμορφα να κάθεσαι στο τζάκι, να βρέχει, να κοιτάς την βροχή που πέφτει στο τζάμι και να ταξιδεύει ο νους. Βέβαια με αυτόν τον ήλιο σήμερα νιώθω ότι είναι Άνοιξη κι έχω πεθυμήσει χρωματιστά λουλούδια. 




Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας και τα σχόλια σας !!!

4 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Ιωάννα μου!!!Καί εγώ περιμένω μέ τό καλό τήν Ανοιξη νά έρθη!!Υπομονή!
    Εχουμε δύσκολο Χειμώνα εφέτος!Καλή καί χαρούμενη εβδομάδα!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Δελφινακι!!! Καλη χρονια με υγεια πανω απο ολα!!! Καλως ηρθες!!!

      Διαγραφή