Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Καλή χρονιά!!!





 Καλή χρονιά φίλοι μου! Εύχομαι το 2015 να σας φέρει υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
 
  Ελπίζω να περάσατε όμορφα αυτές τις μέρες με αγαπημένα σας πρόσωπα. Εμένα πάλι τα φετινά Χριστούγεννα δεν ήταν όπως τα ονειρευόμουν αλλά υπήρξαν και όμορφες στιγμές.


1) Μετά από 13 χρόνια που έχω χάσει τον μπαμπά μου στόλισα ένα μικρό δεντράκι στο δωμάτιο μου!



2) Ήρθε η κολλητή μου από την Ολλανδία που είχα καιρό να την δω και μου είχε λείψει πολύ! Μου έφερε και δωράκι! Σ' ευχαριστώ Φλο μου! Σ'αγαπώ πολύ!!!



3) Συνέβη ένα άσχημο γεγονός το οποίο μπορεί να μας χάλασε τα Χριστούγεννα όμως είχε αίσιο τέλος, οπότε όλα καλά! Όμως εξαιτίας αυτού είχα την ευκαιρία να περάσω κάποιες όμορφες μέρες με ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο!




4) Το πιο σημαντικό είναι ότι τα φετινά Χριστούγεννα έμαθα να ελπίζω για το καλύτερο, διότι παλιά έβλεπα μόνο τα αρνητικά σε μια κατάσταση και τώρα κατάλαβα πως όταν ελπίζεις κερδίζεις.






  Επειδή η περσινή χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη σε πολλούς τομείς σχεδόν για όλους μας, το μόνο που θέλω να ευχηθώ για όλους μας είναι υγεία διότι όταν υπάρχει υγεία όλα γίνονται! Χαμογελάτε και να είστε αισιόδοξοι!


                                           ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!


12 σχόλια:

  1. Πολύ ελπιδοφόρο το μήνυμα σου Ιωάννα. Καλή χρονιά με Υγεία! Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Πέτρα!!! Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά ότι καλύτερο για την νέα χρονιά!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Ιωάννα μου!!Καλή χρονιά μέ υγεία,αγάπη καί μόνο όμορφες στιγμές!
    Πολύ όμορφο τό δεντράκι σας!Καί τού χρόνου!!Χάρηκα πού σέ είδα από κοντά!
    Σού εύχομαι τά καλύτερα μέ τήν νέα χρονιά!!!Πολλά φιλάκια κούκλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα πάρα πολύ που σας είδα όλους!!! Σας αγαπώ πολύ!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά, Ιωάννα μου!!!!!! Εύχομαι υγεία, αγάπη και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου!!!!
    Να θυμάσαι τον μπαμπά σου πάντα με αγάπη, όπως κι εγώ, και εύχομαι όλα τα δυσάρεστα να είναι περαστικά κι αγύριστα.
    Να χαρείς το δωράκι της Φλωρίτσας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια και σε σας και στην οικογένεια σας εύχομαι τα καλύτερα!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά Ιωάννα μου με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννα μου ,εύχομαι ολόψυχα οι δυσκολίες του περασμένου χρόνου να μείνουν πίσω και ο καινούργιος να σου φέρει την αγάπη ,την υγεία ,την χαρά και την αισιοδοξία σε σένα και το σπιτικό σου !Καλή και ευλογημένη Χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Και σε σας εύχομαι ότι καλύτερο με υγεία και πολλή αγάπη!!!

      Διαγραφή