Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Καλημέρα! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!



 

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες! Ιδιαίτερα στην μανούλα μου που εδώ και 13 χρόνια έχει σταθεί σε μένα και την αδερφή μου και σαν ΜΑΝΑ και σαν ΠΑΤΕΡΑΣ! 

Η καρδιά της μάνας

Ένα παιδί, μοναχοπαίδι αγόρι,
αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη.
-Δεν αγαπώ εγώ, του λέει, παιδιά,
μ' αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου,
της μάνας σου να φέρεις την καρδιά
να ρίξω να την φάει το σκυλί μου

Τρέχει ο νειός, την μάνα του σκοτώνει
και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει
και τρέχει να την πάει μα σκοντάφτει
και πέφτει ο νειός κατάχαμα με δαύτη.

Κυλάει ο γιός και η καρδιά κυλάει
και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει η μάνα στο παιδί και λέει:
-Εχτύπησες, αγόρι μου;…και κλαίει!






10 σχόλια:

  1. Τί υπέροχη ανάρτηση Ιωάννα μου!!Χρόνια πολλά!!Νά χαίρεσαι τήν μανούλα σου,νά σάς χαίρεται καί νά σάς καμαρώνει όπως επιθυμεί!!!Πολλά φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστω πολυ κυρια Δημητρα!! Κ εσας να σας χαιρονται οι κορουλες σας, να τις χαιρεστε κ εσεις και να καμαρωσετε τα εγγονακια σας οπως επιθυμειτε!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσι μου γλυκο τι ομορφη αναρτηση,.
    Να χαιρεσε την μανουλα σου και να την καμαρωνεις παντα.
    Πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Μαρια μου για τα καλα σου λόγια!!Να χαίρεσαι την μανούλα σου!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά λοιπόν σε μια Μητέρα, που στέκεται ως Μάνα και Πατέρας μαζί... Έχει κάνει διπλό Έργο... Τα φιλιά μου γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για τα καλα σου λογια για την μανουλα μου. Οντως ειναι ενας ανθρωπος που απο τοτε που χαθηκε ο μπαμπας μου σταθηκε διπλα μας, μας σπουδασε, μας εμαθε να μαχομαστε και παντα ηταν διπλα μας σε χαρες και λυπες. Ευχομαι οτι καλυτερο και για την δικη σου μανουλα να ειναι καλα και να σε καμαρωνει! Πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  5. Βανέσα μου μπράβο στη μητέρα σου για τη δύναμή της και Χρόνια της Πολλά!!!
    Επέλεξες σήμερα νομίζω ένα από τα πιο βαθιά σε νόημα ποιήματα,που υπάρχουν για τη μάνα...πάντα με συγκινεί!
    Τα φιλιά μου!
    υ.γ να σε ενημερώσω,πως άλλαξα διαδικτυακή διεύθυνση,γιατί η παλιά μου κανε τσαλιμάκια! η νέα είναι :http://florewritesabout.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Flore g μου! Να σαι καλα! Κι εσυ να χαιρεσαι την δικη σου μανουλα!!! Θα την αποθηκευσω την νεα διευθυνση!!! Πολλα Φιλια!!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά στις μανούλες να τις χαιρόμαστε!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Κατερινα μου!!! Να τις χαιρομαστε και να μας χαιρονται!! Φιλακια!!!

      Διαγραφή