Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Καλημέρα!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!



  Καλή σας μέρα!!! Σήμερα ξύπνησα με λίγο περίεργη διάθεση, βλέπω και τον καιρό χάλια που περίμενα καλοκαιρία και κατσούφιασα ακόμη περισσότερο. Όμως ένα ευχάριστο γεγονός κατάφερε να μου την αλλάξει αμέσως! Έτσι λοιπόν συνειδητοποίησα ότι δεν πρέπει να χαλιέμαι για ανούσιες καταστάσεις διότι ένα δα τόσο μικρό πραγματάκι μπορεί να σου δώσει την μεγαλύτερη ευτυχία. Ο καιρός είναι συννεφιασμένος? ε και? Θα με εμποδίσει ν' απολαύσω την μεγάλη μου αγάπη την θάλασσα? jamais!!!!Έτσι λοιπόν θα πάω να περπατήσω στην αμμουδιά και ν' ακούσω τον πανέμορφο ήχο του κύματος! Το πιο σημαντικό είναι ότι θα είμαι με αγαπημένα μου πρόσωπα. Πραγματικά σήμερα έχω τέτοια χαρά και αισιοδοξία που δε θα αφήσω τίποτα και κανένα να μου χαλάσει την διάθεση! Εύχομαι σε όλους να έχετε ένα υπέροχο, ξεκούραστο, δημιουργικό και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!


 


ΧΑΜΟΓΕΛΟ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ μόνο αυτό χρειάζεται!



6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ιωάννα μου!!Τώρα έχη ήλιο!!Απόλαυσε τήν βόλτα σου στήν θάλασσα!!!
    Βγάλε καί φωτό νά μάς δείξης!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθεια?? Στα Καλυ... εχει ακομη συννεφια και παει για βροχη! Αχ απο αυριο θα βγαζω απειρες φωτο!!!! Παντως θα ερθω προς τα μερη σας!!! Φιλακιααααα πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα νά σού πώ πώς τό νέο look,τού blog σου,τό λάτρεψα!!!Πολύ chic!!!Μπράβο κούκλα μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα κοριτσι μου!! Να εχεις ενα πανεμορφο ΣΚ ! Θα φτιαξει ο καιρος που θα παει ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρακι μου!!! Κ εσυ να εχεις ενα ομορφο Σκ!!! Ανυπομονουμε να φτιαξει!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή