Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Goodmorning my sweet friends!!!




 Σήμερα ο καιρός είναι αρκετά χειμωνιάτικος, σε σχέση με τις άλλες μέρες που είχε ήλιο! Βρέχει και έχει λίγο κρύο..Όμως είμαι τυχερή γιατί έτυχε να μην έχω εξωτερικές δουλειές κι έτσι απολαμβάνω την βροχή από το τζάμι του δωματίου μου. Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις τις σταγόνες τις βροχής να πέφτουν στο τζάμι κι εσύ να ονειροπολείς! Φυσικά έχω αγκαλιά και το κουνελάκι μου που είναι ο πιο γλυκός μου φίλος.! Εύχομαι σε όλους μια υπέροχη βροχερή μέρα!

                              Φιλάκια κι από μένα φίλοι μας!!!








4 σχόλια:

  1. Καλό μεσημέρι από την κρύα Κύπρο.Τι όμορφα που το έγραψες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι!!! Πολλούς χαιρετησμούς και φιλιά από την βροχερή και κρύα Ελλάδα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα Ιωάννα μου από τό βροχερό Λαγονήσι!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδατε το παιδί μας πως μεγάλωσε?Όταν ξανάρθω θα τον φέρω!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή